Serwis Hiley dla Media Expertsflis2024-08-27T11:44:50+00:00 Serwis Hiley dla Media ExpertZgłoszenie przez klienta indywidualnego Warunki serwisu D2D: 1. Pamiętaj, że hulajnoga musi być dobrze spakowana w oryginalne pudełko lub w pudełko w kształcie prostopadłościanu. 2. Wyczyść hulajnogę przed spakowaniem. Serwis może doliczyć dodatkową opłatę za czyszczenie. 3. Pamiętaj, że gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne takie jak: dętki, opony, klocki, łożyska, amortyzatory z wyłączeniem wady ujawnionej do 300km przebiegu. 4. Kurier odbierze hulajnogę do 2 dni roboczych od daty zarejestrowania zgłoszenia. 5. W przypadku nieuwzględnienia naprawy z tytułu gwarancji koszty przesyłki pokrywa zgłaszający. 6. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w trakcie przesyłki spowodowane nieprawidłowym spakowaniem. Podaj adres z którego kurier odbierze hulajnogę do naprawy. Imię i nazwisko* E-mail * Telefon * Miejscowość * Kod pocztowy * Ulica, nr domu, nr lokalu * Model Tiger MAXTiger MAX GTTiger 10 V4 LR Numer seryjny Data zakupu Rodzaj naprawy GwarancyjnaOdpłatna Dowód zakupu* Opis usterki* Do przesyłki dołączono:* Pamiętaj aby dołączyć tag NFC odblokowujący hulajnogę! KluczykiKartę NFCŁadowarkęInne: Przepisz kod z obrazka * Zgłoszenie przez oddział Media Expert Warunki serwisu D2D: 1. Pamiętaj, że hulajnoga musi być dobrze spakowana w oryginalne pudełko lub w pudełko w kształcie prostopadłościanu. 2. Wyczyść hulajnogę przed spakowaniem. Serwis może doliczyć dodatkową opłatę za czyszczenie. 3. Pamiętaj, że gwarancją nie są objęte części eksploatacyjne takie jak: dętki, opony, klocki, łożyska, amortyzatory z wyłączeniem wady ujawnionej do 300km przebiegu. 4. Kurier odbierze hulajnogę do 2 dni roboczych od daty zarejestrowania zgłoszenia. 5. W przypadku nieuwzględnienia naprawy z tytułu gwarancji koszty przesyłki pokrywa zgłaszający. 6. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w trakcie przesyłki spowodowane nieprawidłowym spakowaniem. Podaj adres z którego kurier odbierze hulajnogę do naprawy: Ulica, nr domu, nr lokalu * Kod pocztowy * Miejscowość * Telefon kontaktowy * Dane sklepu: Ulica, nr domu, nr lokalu * Kod pocztowy * Miejscowość * Telefon kontaktowy * Dane klienta: Imię i nazwisko * E-mail * Telefon kontaktowy * Dane towaru: Model Tiger MAXTiger MAX GTTiger 10 V4 LR Numer seryjny Data zakupu Dowód zakupu* Rodzaj naprawy GwarancyjnaOdpłatna Opis usterki* Do przesyłki dołączono:* Pamiętaj aby dołączyć tag NFC odblokowujący hulajnogę! KluczykiKartę NFCŁadowarkęInne: Przepisz kod z obrazka *